Çağrı Merkezi: +90 (850) 305 5357

İade & Değişim Koşulları

Siparişinizin size teslim edildiği tarihten sonraki 14 gün içerisinde; aşağıdaki koşullar dahilinde iade veya değişim yapabilirsiniz.

Hangi ürünlerin iadesi veya değişimi var?

Kullanılmaması ve ürünlerin denenmemesi koşulu ile, aşağıda belirtilen alt grup hijyenik ürünler hariç diğer ürünlerde iade veya renk/beden değişimi yapılmaktadır. Değişim ve iade işlemleri 1-2 iş günü gibi kısa sürede gerçekleştirilmektedir. Lütfen denediğiniz ürünleri iade veya değişim için göndermeyiniz. Kısa süreli de olsa kullanılmış ürünler ve doğrudan tene temas ederek denenmiş olan ürünler kolaylıkla tespit edilebilmektedir. Denenmiş ürünlerin hijyenik sebeplerle tekrar satışı mümkün değildir. Yasal olarak, ilgili markaların hijyenik iç giyim ürünlerini ve denenmiş ürünleri iade almama ve değiştirmeme hakkı bulunmaktadır. Ürün kutularının hasar görmemesi; her türlü kutu, etiket ve ambalaj malzemesinin hasarsız ve eksiksiz olması önemlidir. Değişime uygun ürünleri gönderirken; lütfen kutulu ürünleri kargo poşeti ile değil, bir koruyucu ayrı bir dış koli içerisinde gönderiniz. Ürün kutusu ezilmiş, yırtılmış ürünlerin iade veya değişimi yapılamamaktadır.

İadesi veya değişimi olmayan ürünler hangileri?

İndirimli / Kampanyalı ürünler ve hijyen kuralları gereği tekrar satışı mümkün olmadığından her türlü çorap, boxer, külot, string, slip ve benzeri alt grup hijyenik ürünler; boxer veya korseler, tayt çeşitleri, alt içlikler ile fantezi iç giyim kategorisindeki hiç bir ürünün iadesi/değişimi yoktur. Bu ürünler hijyenik ürünlerdir ve bir başkasının denemiş olduğu ürünü kullanmak çok çeşitli cilt sorunlarına sebep olabilmektedir. Hijyenik ürünler haricinde; ürünün açıklama sayfasında iade veya değişimi yoktur veya benzeri ibare ile belirtilmiş olanlar, 14 günlük iade ve değişim süresini aşan ürünler, kişiye özel olarak üretilen tüm ürünler ile hijyenik bir ürün olmasa dahi kullanılmış, yıkanmış veya etiket ve kutusu hasar görmüş ürünlerin iadesi veya değişimi yoktur. Kutulu ürünlerin iade veya değişime gönderilirken mutlaka küçük bir koruyucu kutu içerisine konulması (sadece kargo poşeti ile gönderilmemesi) kargoda kutusunun hasar görmemesi için oldukça önemlidir. Kutusu hasar görmüş, ezilmiş veya yırtılmış ürünlerde iade veya değişim yapılmamaktadır. Ürünlerin hasar görmeyecek şekilde paketlenerek gönderilmesi, ürün kutularına bant vs yapıştırılmaması gerekmektedir. Kargo poşetine konulmadan bant yapıştırılmış ürünler teslim alınamamaktadır.

Nasıl iade veya değişim yapılır?

İade işlemleri ve renk/beden değişimi için destek mail adresimize, telefon ve sipariş numaranız ile talebinizi içeren kısa bir mail göndermeniz yeterlidir. Size hemen yanıt vereceğiz. Lütfen bilgilendirmeden ürün göndermeyiniz ve bu sayfadaki bilgilerin tamamını okuyunuz. İşlemlerin hızlı ve doğru şekilde yapılabilmesi için önceden bilgilendirme konusundaki hassasiyetiniz ve yardımınız için şimdiden çok teşekkür ederiz.

Tüm iade ve renk/beden değişimlerinde kargo ücretini ödeyerek istediğiniz kargo şirketi ile gönderebilirsiniz. İade ve renk/beden değişiminde kargo ücretleri müşterilerimize aittir. Lütfen alıcı ödemeli gönderim yapmayınız, teslim alınamayacaktır. Ancak ürün size kusurlu veya yanlış geldi ise; kargo ücretini İmoda öder. Faturanın resmini veya fotokopisini çekebilirsiniz ancak iade işlemlerinde tüm nüshalarının ürün ile beraber gönderilmesi gerekmektedir.

Ürünler İmoda’ya ulaştıktan sonra incelenmekte veya ihtiyaç duyulması durumunda incelenmesi için üreticisine gönderilmektedir. Değişim veya iade edilebilir ürün koşullarını taşıyan ürünlerin değişimi veya iadesi 1 ile 2 iş günü içerisinde gerçekleştirilir. Ürünün kontrol amacıyla üreticisine gönderilmesi durumunda ise bu işlem 15 güne kadar uzayabilir. İncelemede denendiği tespit edilen ürünler ve kullanıcı hatası ile hasar görmüş/lekelenmiş ürünler e-posta ile yazılı olarak bildirilir ve ürün geri gönderilir, ücret iadesi yapılmaz.

Ücret iadesi nasıl yapılır?

Tüm iade işlemleri, iade onaylandıktan sonra hemen gerçekleştirilir. Varsa ödenmiş olan kargo ücretleri iade edilmez, sadece ürün bedeli iade edilir. Kredi kartı ile yapılmış ödemelerde sadece kredi kartına iade yapılır, nakit iadesi yapılmaz. Kredi kartına yapılan iadelerde, işlem tarafımızdan yapıldıktan sonra kartınıza yansıması bankanıza bağlı olarak birkaç iş günü sürebilir. Bu süreç tamamen bankanız ile ilgilidir. Ödemeyi taksitli olarak yaptıysanız, bankanız taksitli olarak iade edecektir. Bu durum ile alakalı olarak ihtiyaç duyarsanız bankanız ile görüşebilirsiniz.

Diğer sorularınız için lütfen mesai saatlerinde 0850 305 53 57 telefonumuzdan bizi arayın. Alışverişinizden memnuniyetiniz için her türlü çabayı göstereceğiz.

Siparişleriniz ve bize vakit ayırdığınız için teşekkürler.